ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Αλεξάνδρειας, στα πλαίσια της συνεργασίας του με το Πρόγραμμα Πρόληψης της Παιδικής Παχυσαρκίας “ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ” του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων :
Διοργανώνει Εκδήλωση για παιδιά από 6-12 ετών με θέμα:
”Μαγειρέψτε! Είναι εύκολο, απλά αφήστε ελεύθερη τη φαντασία σας”
Απλός,Υγιεινός,Οικονομικός Τρόπος Διατροφής
Την Πέμπτη 1η Ιουνίου, στις 7 μ.μ. στον εξωτερικό χώρο του Πνευματικού Κέντρου Αλεξάνδρειας.
Η Διατροφολόγος – Διαιτολόγος Γκυρίνη Ζωή, θα μιλήσει για την σημασία της ισορροπίας στην κατανάλωση τροφής και άσκησης και θα δώσει στα παιδιά και στους γονείς χρήσιμες συμβουλές που αφορούν τη σωστή διατροφή.
Κατόπιν με την βοήθεια τοπικών σεφ από καταστήματα της περιοχής μας, θα μαγειρέψουν τα παιδιά, απλές και υγιεινές συνταγές, τις οποίες στο τέλος της εκδήλωσης θα γευτούν μικροί και μεγάλοι.
Διαδραστικά ομάδες παιδιών θα συμμετέχουν σε διατροφικά παιχνίδια και στην εκτέλεση διαφόρων προτάσεων για επιδόρπια.
ΑΝΘΟΕΚΘΕΣΗ & ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, 1η ΙΟΥΝΙΟΥ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Αλεξάνδρειας και ο Φιλανθρωπικός μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας και το Μικτό Κέντρο Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας Απασχόλησης και Κατάρτισης ΑμεΑ «Τα Παιδιά της Άνοιξης» πραγματοποιούν «Ανθοέκθεση» παράλληλα με την εκδήλωση της Παιδειατροφής με θέμα: «Μαγειρέψτε! Είναι εύκολο, απλά αφήστε ελεύθερη τη φαντασία σας», που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 1η Ιουνίου, στις 7 μ.μ. στον εξωτερικό χώρο του Πνευματικού Κέντρου Αλεξάνδρειας.
Καλούνται οι δημότες, μικροί και μεγάλοι να συμμετέχουν και να στηρίξουν ταυτόχρονα με την παρουσία τους τις παραπάνω δράσεις.
ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑμεΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ
&
ΜΙΚΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑμεΑ
” Τα Παιδιά της Άνοιξης ”
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ